Zaświadczenia potwierdzające posiadanie uprawnień
I. Wymagane wnioski:
- Podanie o wydanie zaświadczenia.
II. Wymagane załączniki:
- BRAK.
III. Dokumenty do wglądu:
- Dokument tożsamości;
- Prawo jazdy.
IV. Opłaty:
- Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17,00 zł;
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy wnieść opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Opłaty Skarbowe należy uiszczać tylko i wyłącznie gotówką w KASIE Starostwa Powiatowego w Częstochowie.
bądź wpłacając na konto Urzędu Miasta w Częstochowie : 40 1030 1104 0000 0000 9325 1000.
V. Podstawa Prawna:
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
VI. Termin załatwiania sprawy:
- Do 7 dni roboczych.
VII. Miejsce załatwienia sprawy:
- Składanie wniosków: ul. Jana III Sobieskiego 9, parter, pokój 35.
VIII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Komunikacji, e-mail: komunikacja@czestochowa.powiat.pl
IX. Tryb odwoławczy:
- BRAK
X. Opłaty za odwołanie:
- BRAK
XI. Uwagi:
- BRAK