artykuł nr 1

Zaświadczenia potwierdzające posiadanie uprawnień

I. Wymagane wnioski:

  1. Podanie o wydanie zaświadczenia.

 

II. Wymagane załączniki:

  1. BRAK.

 

III. Dokumenty do wglądu:

  1. Dokument tożsamości;
  2. Prawo jazdy.

IV. Opłaty:

  1. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17,00 zł;
  2.   W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy wnieść opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

Opłaty Skarbowe należy uiszczać tylko i wyłącznie gotówką w KASIE Starostwa Powiatowego w Częstochowie.

bądź wpłacając na konto Urzędu Miasta w Częstochowie : 40 1030 1104 0000 0000 9325 1000.

 

V. Podstawa Prawna:

  1. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami 
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej 
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego

VI. Termin załatwiania sprawy:

  1. Do 7 dni roboczych.

 

VII. Miejsce załatwienia sprawy:

  1. Składanie wniosków: ul. Jana III Sobieskiego 9, parter, pokój 39.

 

VIII. Jednostka odpowiedzialna:

  1. Wydział Komunikacji, e-mail: komunikacja@czestochowa.powiat.pl

 

IX. Tryb odwoławczy:

  1. BRAK

 

X. Opłaty za odwołanie:

  1. BRAK

 

XI. Uwagi:

  1. BRAK