Wpis do ewidencji stowarzyszenia zwykłego
Wpis do ewidencji stowarzyszenia zwykłego
I. Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
II. Wymagane wnioski
Pismo informujące starostę o założeniu stowarzyszenia zwykłego, które powinno zawierać: nazwę stowarzyszenia, cel i teren działania, siedzibę oraz przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie.
III. Wymagane załączniki
Lista członków założycieli w liczbie co najmniej trzech osób pełnoletnich zawierająca: imię i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania własnoręczny podpis.
Regulamin działania.
IV. Opłaty*
brak
V. Termin załatwienia sprawy
30 dni
VI. Miejsce załatwienia sprawy
Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Sobieskiego 9 tel.: 34 322 91 00
w godz. - poniedziałek, środa, czwartek: 7.30-15.30,
- wtorek: 7.30-16.00, - piątek: 7.30-15.00
VII. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Edukacji, Zdrowia, Kultury, Sportu i Promocji Powiatu, pokój 127
tel.: 34 322 91 43 e-mail: ezk@czestochowa.powiat.pl
VIII. Tryb odwoławczy
Brak
IX. Uwagi
brak
* opłatę skarbową można uiścić w kasie Starostwa ul. Sobieskiego 9 (parter) lub dokonać wpłaty na konto: Urząd Miasta Częstochowa Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Nr: 40 1030 1104 0000 0000 9325 1000