II. Wymagane załączniki:
1) szczegółowy regulamin imprezy, określający w szczególności zasady zachowania uczestników
imprezy istotne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego;
2) wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy na terenie
poszczególnych województw oraz w miejscach rozpoczęcia i zakończenia każdego odcinka,
a także w miejscach wymagających szczególnego zabezpieczenia;
3) program imprezy ze szczegółowym opisem trasy i podaniem odległości między
poszczególnymi jej odcinkami oraz określony w minutach i kilometrach program przejazdu
lub przejścia uczestników przez poszczególne miejscowości i granice województw;
4) plan zabezpieczenia trasy lub miejsca określony w art. 65a ust. 3 pkt 3;
5) zobowiązanie organizatora do przywrócenia do poprzedniego stanu pasa drogowego na trasie
przejazdu, przejścia lub miejsca pobytu uczestników imprezy, a w przypadku uszkodzenia pasa
drogowego lub urządzeń drogowych będącego następstwem imprezy - do ich bezzwłocznego
naprawienia lub pokrycia kosztów tych napraw;
6) pisemną zgodę właściciela lasu na przeprowadzenie imprezy w razie przeprowadzania jej
na terenach leśnych.
III. O płaty:
Opłaty Skarbowe należy uiszczać tylko i wyłącznie gotówką w KASIE Starostwa Powiatowego w Częstochowie bądź wpłacając na konto Urzędu Miasta w Częstochowie : 40 1030 1104 0000 0000 9325 1000.
IV. Uwagi dodatkowe:
Organizator imprezy przesyła w terminie 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy kopię wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do:
- właściwego ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy komendanta wojewódzkiego Policji, a także
- komendanta oddziału Straży Granicznej - jeżeli impreza odbywa się w strefie nadgranicznej
lub
komendanta jednostki Żandarmerii Wojskowej - jeżeli impreza jest przeprowadzana na drogach
przebiegających lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych
podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.
Organ kontroli ruchu drogowego może przerwać imprezę, jeżeli:
- miejsce, trasa lub czas jej trwania nie są zgodne z warunkami określonymi w zezwoleniu;
- istnieje niebezpieczeństwo zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo mienia wielkiej wartości;
- jej przebieg powoduje zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przepisy art. 65–65g nie dotyczą procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym.
Przepisy art. 65–65g nie dotyczą także konduktów pogrzebowych, które poruszają się po drogach stosownie do miejscowego zwyczaju.
Do imprez, o których mowa w art. 65, nie stosuje się przepisów o bezpieczeństwie imprez masowych, z wyłączeniem przepisów regulujących organizację oraz uprawnienia służb porządkowych.
V. Podstawa prawna:
VI. Termin i sposób załatwiania sprawy:
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
IX. Jednostka odpowiedzialna:
X. Tryb odwoławczy:
XI. Opłaty za odwołanie: